كيان-Kyan
عزيزى الزائر
عليك التسجيل أولأ فى المنتدى
حتى يمكنك التصفح والمشاركة فى كافة الموضوعات

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

كيان-Kyan
عزيزى الزائر
عليك التسجيل أولأ فى المنتدى
حتى يمكنك التصفح والمشاركة فى كافة الموضوعات
كيان-Kyan
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
كيان-Kyan
المواضيع الأخيرة
» اقوى برنامج اختارق واى فاى WiFi
انسان مجروح من اغلى حبيب Emptyالجمعة أغسطس 17, 2018 5:15 pm من طرف Mohamed AbdOo

» واتس اب Whatsapp الذهبى
انسان مجروح من اغلى حبيب Emptyالجمعة أغسطس 17, 2018 5:00 pm من طرف Mohamed AbdOo

» مطلوب مدرسات للتدريس الخاص بسنتر تعليمى
انسان مجروح من اغلى حبيب Emptyالسبت يوليو 21, 2018 12:06 am من طرف Admin

» مطلوب شباب للعمل
انسان مجروح من اغلى حبيب Emptyالسبت يناير 10, 2015 7:50 am من طرف Admin

» شغلك عندنا
انسان مجروح من اغلى حبيب Emptyالسبت فبراير 08, 2014 10:19 am من طرف _Isyutaru_

»  أفضل 10 رابرز أندرجراوند فى مصر - Top 10 UnderGround Rappers In Egypt
انسان مجروح من اغلى حبيب Emptyالخميس يناير 23, 2014 3:37 pm من طرف _Isyutaru_

» أغنية لستة الندم للرابر - MC No Mercy
انسان مجروح من اغلى حبيب Emptyالثلاثاء ديسمبر 17, 2013 2:10 am من طرف _Isyutaru_

» هذا هو البريد الخاص بالدمن
انسان مجروح من اغلى حبيب Emptyالأحد أغسطس 11, 2013 5:40 am من طرف Admin

» هذا هو البريد الخاص بالدمن
انسان مجروح من اغلى حبيب Emptyالأحد أغسطس 11, 2013 5:19 am من طرف Admin

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

انسان مجروح من اغلى حبيب

5 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1انسان مجروح من اغلى حبيب Empty انسان مجروح من اغلى حبيب الأحد أغسطس 29, 2010 7:09 am

momo

momo
عضو جديد
عضو جديد

[size=18]
بسم الله الرحمن الرحيم
[size=18][i][i]اول مرة قلبى يحب بجد حب الانسانة الى اول مرة شفها فيها قلبى اشد ليا وحبها بكل صدق واخلاص وهوحس من نحيتها نفس الاحساس واول مرة كلمتها فيها حسيت معها بالامان علشان هى ملاك وعشت معاها احلى ايام علشان هى ده الانسانة الى غيرت فيه حاجات كتير عمرى مكنت اتخيل انى اتغير وعمرى محبيت حد زيها ولا هاحب حد بعدها علشان قلبى قفل عليها هى بس وبعد مرور وقت طويل اعرف منها انها بتحب حد تانى وكانت اول صدمه فى حياتى وقالت انها عايزانى سمحتها من حبى فيها ومرت ايام طويله [color=indigo]جت قالت انها اتخطبت وكانت الصدمة التانية منها وشاء القدر ومحصلش نصيب ورجعت ليه تانى وسمحتها برده علشان بجد طول ماهى معايا ببقى اسعد انسان فى الدنيا بس علشان هى انسانة جميلة القلب واطيب انسانة شوفتها فى حياتى وفضلت معاها ومكنتش بسمع منها غير كل الكلام الحلو االى فى الدنيا ومكنتش برتاح وانسى الدنيا غير وانا معاها وقالت ليه كلم بابا انا كلمت ه بس هى مش تعمل اى حاجة معايا انا اعمل ايه تانى حد يقولى

عدل سابقا من قبل momo في الثلاثاء أغسطس 31, 2010 6:22 pm عدل 1 مرات

2انسان مجروح من اغلى حبيب Empty انسان مجروح من اغلى حبيب الأحد أغسطس 29, 2010 2:33 pm

momo

momo
عضو جديد
عضو جديد

ياريت حد يقولى اعمل وياريت هى تقرا الكلام ده علشان قلبى عمره ماهيحب حد بعدها

3انسان مجروح من اغلى حبيب Empty رد: انسان مجروح من اغلى حبيب الأحد سبتمبر 05, 2010 9:36 am

Admin

Admin
Admin
Admin

السلام عليكم
بص يا قمر انا هتكلم معاك بصراحة
اولأ انتا دلوقتى بتتنازل عن كرمتك
وبتهين نفسك
ولو هى بتحبك اكيد كانت هتبقى معاكومكنتش هتدى قلبها لحد غيرك
نصيحة منى ادى كل المشاعر الجميلة اللى عندك دى لحد يكون يستهلها
واكيد هو موجود جمبك بس انتا عشان مش مركز ومضيع وقتك
مع حد ميستهلس منتش واخد بالك من اللى يستاهل
مع تحياتى
مدير المنتدى

https://wiss.yoo7.com

4انسان مجروح من اغلى حبيب Empty رد: انسان مجروح من اغلى حبيب الإثنين سبتمبر 06, 2010 5:53 pm

_Isyutaru_

_Isyutaru_
مـــــديـــــــــر
مـــــديـــــــــر

أقولك حاجة أنسها أحسنلك لآنك كدة قليت فى نظرها جامد وطالما عملت كدة مرة والتانية يبقى هاتعمل كتير فا انا بقولك قولها انت مش هاينفع نكمل معا بعض وحاول تنسها وتحب غيرها وان شاء الله تكون أحسن منها بى 100 مرة لآن انت كدة زى ما قال الزعيم انت هنت نفسك وانت كدة صغير فى نظرها أوى وانا حصل معايا نفس الموقف بس أصعب بكتير جدآ وبجد هاتتعب علشان تنسها لو بتحبها بس هاتنسها زى ما انا نسيت كدة انا كنت بحب واحدة هى اللى كانت مهونة عليا حياتى لدرجة انها لو نازلة عند قريبتها اللى فى الشقة اللى تحتيها كانت بتتصل بيا تقولى وانا كنت اقولها نص ساعة تقولى حاضر وبعد النص ساعة تتصل بيا تقولى انا فى البيت لدرجة ان قريبتها كانت بتتصل بيا تتحايل عليا أخليها نص ساعة تانى المهم احنا كنا بنحب بعض لدرجة فظيعة ومرة واحدة لقيتها بتقولى مالكش دعوة بيا تانى بقولها اية السبب تقولى مافيش سبب انت ماعملتش اى حاجة وحشة بس انا مش مصدقاك ان بتحبنى حاسة انك بتضحك عليا قولتلها طيب اية اللى خلاكى تحسى بكدة قلتلى مافيش وبعدها قولتلها يعنى دة اخر قرار قلتلى اة وبعد كدة ماسمعتش صوتها تانى أبدآ وانا لسة بحبها لغاية دلوقتى بس مش عايز أرجعلها

5انسان مجروح من اغلى حبيب Empty رد: انسان مجروح من اغلى حبيب السبت نوفمبر 06, 2010 8:24 pm

نزف الهوى

نزف الهوى
عضو جديد
عضو جديد

مش عاااارفه اقولك ايييه بسس الي بعرفووو انو انتو الرجاله بتفكرو بعقلكم اكتر من مشااعررركم
بجد الموضوع حسااس اووي وصصعب انت استخير والي رايده ربي راح يصير صدقني لومكتبلك تكون ليك هتكون
انك تسااامح دا ملوش دخل بالكرااااااامه دا كرررم منك بسسسس!!!

استخير ياميمو صلي صلاه استخاره ولوشايف فيها الانسانه الي تستاهل تكون مراتك وام اولااادك استشير اهلك و توكل على ربي واخطبهااااا بتمنالك التوفيق من كل قلبي واحكم عقلك قبل اي حاجه

تقبل مروووووووووري

6انسان مجروح من اغلى حبيب Empty رد: انسان مجروح من اغلى حبيب الأحد نوفمبر 07, 2010 11:57 pm

Admin

Admin
Admin
Admin

احسنت القول نزف الهوى

https://wiss.yoo7.com

7انسان مجروح من اغلى حبيب Empty رد: انسان مجروح من اغلى حبيب السبت نوفمبر 26, 2011 8:12 am

xXE.Y.A.DXx

مـــــديـــــــــر
مـــــديـــــــــر

اولا اسمح لى ان اهنئك على احساسك الرائع واسمحلى ايضا ان اشارك الرد فى مشكلتك لمن عذرا فردى سوف يكون قاسيا بعض الشىء انا من وجهت نظرى انك حبيت انسانه بصدق وبكل ما تحمل المعانى من كلمة حب صدق حنين طيبة اخلاص شوق الخ الخ الخ مع كل هذه المشاعر الجميله كان يلاقيها حب شخص اخر اعذرنى لا تجرح كرامتك اكثر من هذا يمكن الانسانة دى متفقتش معاك يمكن حصل حاجه الله اعلم لاكن اعلم اخى العزيز انك ليس فى حياتها الان حاول ان تنساها وتتابع حياتى وتمنى لها كل الحب والسعاده فى حياتها
تقبل مرورى

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]